fredag 4 september 2009

Fredag 4/9

Tjabba idag började dagen att man klev upp 06.00 och tog en alvedon för jag hade så ljävla ont i magen. Vid dom här tillfälerna hatar jag att vara tjej -.-' men men ialf. Efter man tagit alvodonen gick man ner och la sig till kl 06.30 :D

06.30 klev man upp och klädde på sig och bäddade sängen och drog up rull gardinen.
Ja man kan ju säga så här man vart inge glad när man såg vad det var för väder ute :(

Kan säga att idag var det en sån här dag man ska ligga kvar i sängen!

DET SPÖ REGNADE!!

Aja tänkte jag, man måste till skolan i vilket väder, känner på mig att det blir en regnig höst :'(

Sen gick man upp och åt frukost och kammade sig och sminka sig och borstade tänderna.
och väntade på att klockan skulle slå 07.30.

När klockan vart dags att cyka till bussen var det ju bara att kasta sig ut på cykeln i regnet.

Riktigt jobbigt -.-

Men men man cyklade ner till bussen och låste fast den och gick till busshål platsen.
Bussen kom 07.45 :P

Jag var riktigt blöt när jag satt mig på bussen efter cykelturen .

När man kom fram i stan visade sig att Bylund hade åkt samma buss som mig, HIHI!! stod med han på navet och väntade på Madde och Emma eftersom dom inte kommit en. Men efter en stund kom dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar