söndag 20 september 2009


Tjabba :)
Nu tänkte jag skriva lite smått om dagen igår.
Den började med att jag och Bylund klev upp klockan 09.45 och käkade och åkte på Lidl och handlade allt tills hans filmkväll. Han handlade 8 drickor, 5 Chips påsar, 2 Popcorn paket, 2 Salta pinnar paket, En godis påse. :)
Jag handlade 2 mjölk till Mamma jah XD
Sen när vi hade handlat klart så packade vi på moppen med sakerna xp
Det var knappt att det fick plats X)
Aja sen for vi hem till mig och lämmnade mjölken till Mamma. Sen for vi till Bylund och städade och gjorde paj deg :)
Just jah när vi var på väg till Bylund fick vi sopa torsk i Tallnäs :/
Så då var det bara att ringa Thomas så han kom med sopa :)
När vi var klar hos Bylund åkte vi hem till mig och dumpade av mig för jag skulle duscha och göra mig klar. Medans jag gjorde det så åkte Bylund ner till torget på Jänke utställningen som Hillbillys Annordnat :)
Sen när jag var klar och allt så hämtade han mig sen blåste vi ner till torget och var där :)
Jänken som vann var Jörgen Åströms Caddilac :D
Sen när vi varit där åkte vi till Bylund och lagade mat .
När vi hade ätit var klockan 6 och då kom Dennis och Pelle.
Vi såg filmerna Pans Labuyrint , Bed times stories och INSPECTOR GADGET :)
HAHA FETT KUL HADE VI.
AJA MAN ÅKTE JU INTE HEM FÖRRNS 00.00 :)
Då åkte man med Dennis.
När man kom hem så gick man och lade sig. Sen nu idag klev man upp 11.40 :)
Så nu sitter man här :)
Det var min dag igår XD
Smsa/ring
KRAMZEEEN!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar