onsdag 9 september 2009

Tjaaa idag började man inte förrns 11.30 och slutade 15.00
Men själv klev man upp klockan 08.30 och gjorde sig i ordning
Efter man gjort det satt man sig vid datorn :D
När man suttit där en stund får man ett sms från Tiffanie där det står att hon vill att jag ska komma till Navet :D
Självklart åker man in till gumman<3333
När man kommer dit så träffar man henne och massa annat trevligt folk :D

Men när Madde kom till stan så åkte hon och jag upp till skolan :D

Efter första lektionen så gick jag och Erica och Simon och Madde och åt fett kul vi hade :D

Sen efter skolan åkte man hem och var med bylund på kvällen .

På kvällen var vi ute med Sanna och Kristina. Kul kul.

Men sen gick vi in, Fett kul jag och Bylund hade då asså !!:)

Men men om 1h så blir min gumma 17 år WIIOOOO!!! :)

Grattis till henne :D

Nu blir det sängen Godnatt :)

Kram Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar