tisdag 27 oktober 2009

Hejsan :) Idag har man varit hemma en stund sen vart det att man gick ner till bussen till 609 som Tiffie kom med :)<3

För vi skulle till Söråker och vara med bästa Marita och Martin :)<3

Aja när vi var framme i Söråker jag och Tiffie så gick vi in på ica och köpte lite grejjer. Sen när vi gick ut träffade vi Rasmus ! :)

Så då snackade vi med han, Sen när han drog ringde vi till Martin och Marita så då kom dom :P

Sen kom Oliver :)

så då gick vi 4 upp till pizzan och satt där medans Oliver åt :P

Sen ringde Tiffies syster och sa att dom kom och hämtade henne nu :(

Så då gick jag och Marita och Tiffie ner till ica :D


När hon åkte så träffade jag och Marita , Petronella och My :)<333

Sen åkte vi 611 till timrå för jag skulle hem och Marita skulle till sin syster :)


När man kom hem så vart det att man åt Våfflor sen kom Bylund så då gick vi ner till timrå centrum och var där.

Sen gick vi hem för Bylund skulle hem. Det var min dag :)<3

Toppen med andra ord :P

Morgondagensplaner: Stan med Tiffie :)<3333

Pözz<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar