torsdag 15 oktober 2009


Tjaaa idag vart det skola rå :)
Fett tråkigt. -.-'

åkte upp till Norra berget vid 2 på nån jävla föreläsning.
Sedan skulle vi hem vid halv 4, så Madde & jag satt oss & väntade på bussen, HAHA.den skulle komma 15.55, men det dumma va att vi inte såg att det stog att man var tvungen att ringa 1 h innan man skulle åka, så där satt vi.mitt ute i ensamheten

!HAHAså det var bara att gå, och vi hittade ju ... inte precis vart man skulle gå.HAHA sedan kom det nå folk som skulle gå samma väg som oss, fast det visste ju inte vi. Jag bah : vi står här & väntar så kan vi gå efter dom sedan.Madde bah: men här kan vi ju inte stå, pinsamt ju! Jag: vi väntar på mamma.HAHAHAHHA, asg xD

Madde & jag är duktiga (y)

Morrondagens planer :)

Ledig idag då fett skönt :)

Blir att kliva upp klockan 10.00 och åka till birsta med mamma och handla denna jacka den röda :)

Sen vid 12.30 ska man till sörberge och hälsa på med Madde och Bylund :)

fett kul att få träffa nästan alla igen :)

Nu blir det fika sen sitta här puss <3

SAKNAR TOMAS ALDRIN!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar