fredag 16 oktober 2009


Tjena idag började dagen med att man var ledig .
Studiedag :)
Först åkte man på rusta med Mamma och Thomas och köpte en jacka :)
Sen när man kom hem så åkte jag och Madde och Bylund till sörberge och hälsade på alla :)
riktigt kul att träffa alla :)
Sen åkte man hem och gedde Bylund en ros från Berit en Ros från mig och en ros från Mamma och Thomas :)
Sen så åkte jag och Madde in till stan och var med Tiffie och Delilia, Dellert, Daniel och pontus kul kul :)
Sen åkte jag och Madde hem hit och åt sen kom Bylund:)
Sen lite senare så åkte Madde hem så då såg jag och Bylubd Johan falk 3 :P
Sen när vi sett den kom Kalle och Magnus och ville vara med mig och Bylund :)
Vi var ut en stunde sen gick vi in och körde buzz jungle party.
Magnus vann :)
aja nu blir det sitta här sen fika sen sängen
Godnatt pözz<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar