fredag 23 oktober 2009


Tjena idag började man kl 10.00 men man var juh i stan 08.00 :)
Sen vid halv 9 kom Tiffie så då åkte vi till hennes skola så hon kunde sjukanmäla sig :P
Sen till stan och mötte Madde.
Klockan 10.00 så gick vi till down town för madde och min klass skulle spela biljard.
Jag spelade med madde och det första jag gör när jag skjuter så skjuter jag ner 8an schillss -.-
A men ialf det slutade 1-2 :)
Sen efter det gick jah och Tiffie och Madde ner till stan och skulle gå och köpa en subway, men då träffade vi Dellert. Så det slutade med att vi gick på stan en stund med han sen när vi gick där så träffade vi Daniel :P
Hihi sen gick Jag och Tiffie och Madde och handlade.
När vi fått våran macka åkte jag och Madde upp till skolan för at äta :)
Efter skolan vart det att åka till kvissleby med tiff för hon skulle till sin Mormor och Morfar och hämta sin andra jacka :D
Så då var vi där en stund. Sen åkte vi tbx te stan och träffade Delila och Dellert och Bylund skit kul med dom ialf :)<333
Aja nu blir det sitta här sen sängen :)
Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar